fredag 21. mai 2010

Oppsummering trykk

Vi har jobbet litt med trykk når vi gikk i andre klasse, så det var ikke elt nytt for meg slik som foto var. Men jeg har lært litt nytt om trykk fordi om. Vi har hatt ulike trykk metoder som foreksepel koldnålstrykk, sjablond trykk og linotrykk. Men jeg syns de timene vi har hatt i trykk har vært morsome, spennende og utfordrende. Men jeg personlig syns det er mye kjekkere å jobe med foto, så jeg kan gått innrømme at jeg er glad at vi ikke har hatt så mange timer med trykk men mer timer med foto. 
Jeg kan og ærligt innrømme at jeg ikke har brydd meg noe særligt i de timene vi hadde med trykk, det er fordi jeg ikke synes dette var noe særligt kjekt, og jeg brukte altid lang tid for å finne ut hvordan jeg ville ha trykket mitt, å når jeg hadde funnet ut hvordan jeg ville ha motivet mitt har det vært så liden tid igjen at jeg ikke har klart å fullføre det eller gjort det mer nøyaktig.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar