fredag 21. mai 2010

Oppsummering blogging

Blogging var noe jeg aldri hadde vært borti eller tenkt på før vi begynte med dette faget. Men når vi begynte meg blogging i dette faget tenkte jeg at dette kommer til å bli stress å jeg kommer ikke til å få dette til. Men når vi begynte å fikk litt visning så var det ikke så vanskeligt som jeg skulle ha det til. Å jeg syns det har vært både kjekt å spenende å ha en blogg i forbindelse med dette faget. Alle i klassen har hatt hver sin blogg, så vi kan gå inn på hverandre sin blogg å få inspirasjon å se på arbeidet til alle sammen i klassen. Når vi har en blogg i dette faget er det spesielt kjekt at venner og familie kan gå inn å se va vi gjør på skolen og mitt eget resultatt, men også kjekt at andre personer i verden kan se dette. Men på denne bloggen i dette faget føler jeg at jeg ikke har hatt et press på meg at slik skal den se ut, jeg føler vi har bestemt alt på hvordan den skal se ut, og hvordan vi vil ha den.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar