tirsdag 5. januar 2010

Oppsummering termin 1

I løpet av dette året har jeg lært mye. Jeg har lært om en del ulike teknikker, foto, trykk og redigering.

Og blitt flinkere med de tekniske tingene på fotoapperatet. Jeg har lært om blendertid og lukkertid på fotoapperatet.

Vi har vært på noen ekskursjoner og utstillinger. Selv om jeg ikke har fått med meg alle, så har jeg værtfall fått med meg de fleste av dem. Men de som jeg har vært på har vært veldig spennende.

Jeg har lært meg en del digitalt. Jeg har laget meg en egen blogg, som jeg har lært meg en del om. Jeg har også oppdaget litt nytt i Photoshop, indesign og illustrator. Og det som vi kan gjøre med fotografiene væres i Iphoto. De enkleste tingene kan vi fikse i Iphoto i stede for Photoshop å de mer tungvindte pogrammene.

Dette halve skoleåret har vært et spennende og lærerikt år !


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar